Deep Silver stojí za PC hráčmi

Generálny riaditeľ Deep Silver sa rozhovoril o tom, ako sa Deep Silver stavia k dnešnému problému počítačových hier, a to ich pirátstvu. Vydavateľ peciek ako Saints Row IV alebo Metro : Last Light v tom má zatiaľ jasno. Nemá záujem si robiť vlastnú DRM ochranu. Dr Klemens Kundratitz poslal na svojom Twitteri fanúšikom, konkrétne tým, čo hrajú hlavne na počítačoch, správu “ Stojíme za vami ! “ a priložil tam odkaz na celé jeho vyjadrenie k pirátstvu hier .

Kundratitz povedal, že veľa herných vydavateľov sa príliš nehrnie do toho, aby sa ich nová hra vydala v rovnaký deň na PC a koznole. Nie je to tým, že by snáď vývoj hier pre počítače bol zložitejší, ale vydavatelia majú jednoducho “ strach z pirátstva „. Zároveň oznámil, že Deep Silver rozhodne nebude vytvárať vlastnú DRM ochranu, ako napríklad urobilo EA u Origin alebo Ubisoft u UPlay. Kým bude Deep Silver môcť vytvárať úspešné a zárobkové hry, pirátstvo nie je niečo, čím by sa chceli nejako moc zaoberať. V tom má určite pravdu. Keď sa pozrieme na zárobky Saints Row IV a Metro : Last Light, je jasné, prečo to Deep Silver nerieši. PC verzia Saints Row IV v pohode prekonala predaje Saints Row 3, a to celkom trojnásobne. U Metro : Last Light sa za prvý týždeň predalo viac kópií , než u prvého dielu za tri mesiace. Kundratitz nepopiera skutočnosť vyšších predajov u konzol. PC jeho slovami majú stále veľký podiel na celkových zárobkoch. Navyše označil počítačovú komunitu za veľmi aktívnu a spoločensky príjemnú.

Saints Row 4

“ Vždy sme vydávali hry na počítače, a to pretože PC platforma je s našimi srdciami silne spojená. Nie je to len nejaký ‚ dodatok ‚ k ​​iným platformám. “ Na otázku , či stojí vývoj pre PC viac peňazí a či sa kvôli tomu platforma vyraďuje, povedal , že rozhodne nie. Nie je to nič, čo by malo hrať druhé husle. PC platforma je jednoducho súčasťou daných projektov, a na rozpočte v tú chvíľu nezáleží. “ O tomto je ťažké rozhodovať. Pozrime sa napríklad na Metro. Primárna platforma pre Metro bola a bude počítač . Ostatné platformy sú tiež dôležité, ale PC je číslo jedna. “

Nikdy presne neviete, kedy je hra pripravená ísť von, takže často sa rozhodujete na vlastné nebezpečenstvo . Veľa vydavateľov sa bojí vydať všetky platformy naraz, najmä u počítačov. Bojí sa pirátstva, preto sa najskôr zameriavajú na konzole. My sa na DRM ochranu nepripravujeme, nie . Cesta , ktorou sa vydal UPlay, nie je podľa nášho gusta . Musíme si jednoducho byť istí, že hry , ktoré vydávame , zarobia peniaze. Pirátstvo tu bude tak či tak . Žiadny vydavateľ si nemôže byť istý. V našom biznis pláne vždy pirátstvo ignorujeme. Nie je to pre nás nič nové. Stalo sa to súčasťou nášho biznisu. Ako vydavateľ sa s tým musíte naučiť žiť, chápete ?

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár