Total War: Rome II má priniesť temnejšiu vojnu

Priznajme si to, grafika Total War: Shogun 2 má svoje klady, ale veľa hráčov jej vytýka predovšetkým určitý komixový, či kreslený nádych. Môžu tam umierať stovky vojakov naraz, vďaka rozširujúcemu balíku aj lietať ruky, nohy, hlavy, tiecť potoky krvi, nič sa však na tom nezmení. Nový diel Total War: Rome II by mal byť v tomto smere iný. Hlavný dizajnér Jamie Russell sľubuje, že sa oproti predchádzajúcim hrám dočkáme ďaleko temnejšieho spodobnenia vojnovej vravy, jednotliví vojaci by vraj mali byť schopní reagovať na dej okolo seba. „Keď chlapíka vedľa mňa trafí šíp, zareaguje na to,“ vysvetľuje, „Chceli sme, aby boje boli brutálnejšie a prepracovanejšie. Chceli sme, aby tieto boje vo formáciách chytili nádych tej rímskej vojnovej mašinérie, ten unikátny bojový štýl rímskych mlynčekov na mäso – légií. “

Naším cieľom je vytvoriť tie najpôsobivejšie scény, ktoré ste kedy v hrách videli a skutočne verím, že sa nám to podarí. A to nijako nepreháňam. Realita by mala v hrách pôsobiť ako pomocník, nie ako pán. Toto je doba, kedy rozhodnutia Julia Caesara alebo Kleopatry tvorili impéria, vďaka svojim osobným rozhodnutiam písali dejiny. Toto je presne ten typ hry, ktorý po nás hráči chcú a ktorý chceme produkovať.

> Viac informácií v nedávnom preview.

zdroj:Czechgamer.com





You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Pridať komentár