
Druhý mesiac v roku 2011 je za nami, a tak sa v našom seriáli najočakávanejších hier tohto roka musíme dostať opäť o krôčik ďalej. Výber nebol ľahký a kopa z hier je navyše multiplatformová, preto sa jednoducho siahlo po tom, čo k mašinke od Microsoftu padlo najlepšie. Tento softvérový gigant toho zatiaľ moc neprezradil, ale tichá voda brehy myje. Veľký boom sa očakáva na tohtoročnej E3, kde by mali byť prezradené tie najžiadanejšie informácie spolu s presnými dátumami vydania. Do tej doby snáď len sklonme hlavy a doprajme si aspoň letmý pohľad na nasledujúcich 10 mesiacov roku 2011 v prípade konzoly Xbox 360.
Gears of War 3
Niekto jednoducho musel vojsť do štúdií Epic Games a z plného hrdla zakričať: „Urobte to lepšie!“ (Tipujeme to na dizajnéra Cliffa Bleszinskeho). A čo sa nestalo – chlapci z Epica prosby vypočuli! Pre Gears of War 3 si totiž nachystali toľko vylepšení, že už pomaly nevedia, čo by ešte mohli pridali. Chystá sa kooperatívne poňatá kampaň až pre 4 hráčov, dedikované servery pre multiplayer, viac grafických parádiček a nové postavy. Najbližšia príležitosť vyskúšať si Gears of War 3 nastane už v polovici apríla, kedy autori chcú spustiť multiplayerové beta testovanie. Samotná hra vyjde v polovici septembra a my sa nemôžeme dočkať!
L.A. Noire
Priznajte farbu – koľkokrát ste si už chceli zbaliť tých pár sliviek a vyraziť do herného kráľovstva menom Los Angeles? A čo takto si počkať na L.A. Noire a sprievodcu zo štúdia Rockstar Games a Team Bondi, ktorí túto cestu plánujú na tohtoročný máj. Príbeh na motívy skutočných udalostí, séria kriminálnych prípadov v reálnych a graficky skvostne stvárnených kulisách povojnového LA vás jednoducho dostane. Autori použili pri vývoji technológiu MotionScan pre dokonalé 3D vykreslenie tvárí postáv. Princíp tejto novinky spočíva v systematickom usporiadaní 32 HD kamier, ktoré najprv detailne nasnímajú hercovu tvár, ktorý je potom prevedený do digitálnej podoby. Prvýkrát v hernej histórii budete schopní čítať z pier a pochytiť aj mimiku postáv. Wow.
Project Draco
Z posledných rokov pripomeňme napríklad populárnu knižnú ságu Eragon, Eldest, Brisingr či nemenej známy štvrtý diel Harryho Pottera, spisovatelia jednoducho vedia, čo mladých láka. Osedlať si nejakú tú okrídlenú potvorku s pľúcami plnými ohňa by totiž chcel skoro každý, aj keď si to väčšina nechce priznať. Ono lietať si ladne v oblakoch a mať hlavu plnú sviežeho studeného vzduchu, tomu sa hovorí uvoľnenie. S podobným konceptom prišiel v polovici 90. rokov Panzer Dragoon a s jeho variáciou nastúpi aj Project Draco. Hra výlučne vyvíjaná pre pohybové ovládanie Kinect by podľa slov Aarona Greenberg z Microsoftu mala priniesť atmosférický zážitok z lietania na drakovi. Už cítime vietor v chrbte.
Child of Eden
Schválne sa spýtajte vývojárov z Q Entertainment a tí vám určite potvrdia, že Child of Eden v žiadnom prípade nie je pokračovanie hitu minulej generácii konzol (PS2 a Dreamcast) Rez. Oslovte kohokoľvek iného a dostane sa vám bleskurýchlej odpovede, že sa chlapci z Q len bojazlivo snažia naviazať na tak známy titul. Toto je Rez 2, síce bez mena, no aj tak je to jedna z najpôsobivejších a najneprirodzene vyzerajúcich hier tohto roka. Psychedelický zážitok z Child of Eden si užijete v kompletnom Kinect prevedení a už vopred si radšej vyhľadajte epileptickú poradňu, kombinácia strieľačky a hudobného šokfestu vás bude ešte dlho sprevádzať v snoch!
Bulletstorm
Neočakávane očakávaná šialenosť už pred pár dňami síce dorazila na pulty obchodov, nezmieniť sa o nej by bola ale veľká chyba. Epic Games na tento rok nenachystal iba GoW3, ale vďaka tomu, že sa verejnosť plne sústredila na tretí diel tejto úspešnej a známej akcie, mohli spolu s ľuďmi zo People Can Fly potichúčky vyvíjať Bulletstorm, takého nástupcu Serious Sama a Painkiller v jednom s hrateľnosťou ala Borderlands. Proste akčný mix toho najbláznivejšieho, čo môže herný priemysel ponúknuť, v slušnom grafickom kabáte vylepšeného GOW. Jednoducho skvelá oddychovka, ktorá stojí za vyskúšanie!
zdroj: Czechgamer.com